Een nieuw avontuur!

19 oktober 2015 - Hengelo, Nederland

Hallo lieverds!

Nou daar gaan we weer! Een nieuw avontuur!
Dit keer in het prachtige Australië waar ik het eerste half jaar als Au Pair ga werken in Sydney =D Wat er daarna allemaal weer op me af gaat komen zien we dan wel weer.
Ik zal proberen jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn avonturen door verhalen en foto's op deze blog. Laat je wel af en toe een berichtje hier of op de app(ik ben een soort van bereikbaar op mijn Nederlandse whatsapp nummer, niet sms'n of bellen hoor da's duur! =P) achter? Dan hoef ik je niet zo heel erg te missen =)
Allemaal heel erg bedankt voor de afgelopen dagen! Alle gelukswensen, goede tips, het medeleven en goedbedoelde dreigementen dat ik, voor het geval ik van plan ben een leuke ozzie aan de haak te slaan, ook deze keer terug moet komen neem ik met liefde mee in mijn bakcpack!

Ik ga nog gauw even de laatste dingetjes inpakken en voor de 100ste keer controleren of ik echt alles wel heb.

Heel veel liefs en tot horens! =D

Dubbele doei doei!

1. Gerrie Geltink:
    19 oktober 2015
    Linda, heel veel succes! Ik verheug me nu al op je verhalen! Veel plezier!!!
  2. Simone:
    Hoi Linda,
    Heel veel suc6 en plezier!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen, zal ze net als de afgelopen keer met plezier weer volgen!
    Groetjes,
    Simone
  3. Hans campschreur:
    19 oktober 2015
    Ik dacht dat de rugzak vol met reisverhalen al bomvol zat maar dat is dus toch niet zo !!Er kan nog meer bij in !! Geweldig dat je weer gaat . Weet zeker dat je Down Under net zo mooi vind als onze Neeltje dat vond . Ik ga weer als "ouwe " trouwe fan al je reisverhalen volgen. Linda heel veel succes en plezier daar. groetjes Papa Hans Campschreur
  4. Chiron Morsink:
    21 december 2015
    Hee Linda!

Ik kom terug en jij bent alweer elders, in Australie zoals je beschreef en mij voor de start van mijn avontuur verteld hebt. Heel erg veel plezier, geniet ervan en kom rijker terug.

Enjoy

Chiron