East Coast, here i come!

27 oktober 2016 - Kojonup, Australië

Hallo lieve mensen!

Allereerst een bedankje voor alle lieve berichtjes over de blog en whatsapp! Het is altijd leuk om even met thuis te kunnen kletsen en te horen hoe het leven verder kabbelt in het Nederlandse. Ik kan maar niet geloven dat het alweer een jaar geleden is dat ik jullie allemaal gezien heb!

Het is wederom tijd voor mij hier om afscheid te nemen. Morgen vertrek ik naar Mandurah om daar de nacht door te brengen zodat we zaterdag naar Perth kunnen rijden om om middernacht weer naar de andere kant van het land te vliegen. Cairns! Yay! Eerst zorgen dat ik het huis en mijn kamer netjes achterlaat voor mijn opvolger, die zondag hopelijk aan komt, dan mijn grote blauwe vriend weer afstoffen en hopen dat alles er ook deze keer weer in past. Pfoeh, blijft toch altijd een klus!

De afgelopen weken zijn letterlijk aan me voorbij gevlogen maar kan niet wachten om weer op avontuur te gaan. Rondcrossen op motoren, schapen opjagen en over skimpy's roddelen is allemaal leuk en aardig maar ben toe aan een nieuwe omgeving en wat meer leven om me heen. Het is en blijft toch erg stil op een boerderij in de middle of nowhere.

Het zal waarschijnlijk weer een tijdje duren voor je weer wat van me hoort, het plan is om zo veel mogelijk op stap te zijn namelijk maar dat betekent dat ik veel te vertellen zal hebben de volgende keer!

Eline! Ik kom er aan! =D

Heel veel liefs uit Kojonup!

1. Eline:
    Jaaaa can't wait !! But first enjoy lovely Cairns! Miss youu en tot snel ❤️
  2. Jan Walter Nijhuis:
    27 oktober 2016
    Kort maar krachtig verhaal, is volgens mij nog nooit zo kort geweest, maar we wachten vol verwachting op de verhalen van Cairns en de East Coast, heb heel veel plezier daar in het verrrrrrrrrre down under.
  3. Sandra:
    Wat een leuke plannen! Goede reis en heel veel plezier (samen)! XXX