Doehoeg!

9 januari 2015 - Waddinxveen, Nederland

Hallo lieve mensen,

dit was het dan, mijn laatste nachtje in mijn eigen fijne bedje voor de komende 5 maanden. Vandaag ga ik dan toch echt vliegen!
Zoals je misschien wel kan raden is alles uiteindelijk goed gekomen met mijn visum. Wat een opluchting was dat!

Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de ontzettend lieve berichtjes, welgemeende succes en gezondheids wensen en dreigende 'je komt wel terug want anders...'! (Tuurlijk kom ik terug, gekkegeit!!)
Ik ga mijn uiterste best doen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Nou... Daar gaan we dan..Schipol here i come!

Dikke kus en knuffels!

Doehoeg!

1. Bobo:
    9 januari 2015
    Heel veel plezier,goede reis en kom weer heel en gezond terug
  2. Heleen stoffers:
    9 januari 2015
    Veel plezier,en pas goed op jezelf.goetjes,Peter,Heleen,Jason,Romy,Mike en Dimitri.
  3. Virginia Berendsen:
    10 januari 2015
    We hopen dat je een heeeele goede reis hebt gehad!
    Heel veel succes en heeeel erg veel plezier gewenst! Wat een ervaring! Het allerbeste! We zullen je berichten zeker volgen en zijn heel erg benieuwd wat dit met je zal doen, hoe je tegen dingen aan gaat kijken en je verhalen en gedachten na terugkomst! Geniet ervan! Liefs
  4. Virginia Berendsen:
    12 januari 2015
    Hoi linda

Ben je goed aangekomen?
    Hoe was je vliegreis?
    Heb je al een beetje een eerste indruk??
    En heb je een beetje goede slaapplek/onderkomen?
    Liefs
  5. Hans campschreur:
    13 januari 2015
    Hoi Linda.
    Ik hoorde afgelopen zaterdag van je vader dat je goed was aangekomen in India. Jeannette en ik hopen dat je een goede reis hebt gehad en dat je de jetlag ( zo heet dat toch ??? :) ) snel kwijt bent en dat voor jou het grote genieten kan gaan beginnen in dit voor ons verre werelddeel dat wij alleen maar kennen van Discovery en andere digi zenders. we blijven je volgen en als zelf pappa zijnde :) ....Pas goed op je zelf "!!!
    groetjes