Aftellen!

13 december 2014 - Hengelo, Nederland

Het aftellen is begonnen!

9 januari komt steeds sneller dichterbij!

Dinsdag naar Den Haag om mijn zogenoemde biometrische gegevens af te geven zodat ik mijn visum krijg. Daarna kan ik alleen nog maar duimen draaien en hopen dat ik een visum voor 6 maand i.p.v. de gebruikelijke 3 maand krijg. Dan is het alleen nog een kwestie van de laatste spulletjes bij elkaar scharrelen, mijn prachtige blauwe backpack zo praktisch mogelijk inpakken, afscheid nemen en dat vliegtuig instappen! Spannend!

Groetjes!!

1. Bobo:
    4 januari 2015
    Veel plezier daar
  2. Heleen stoffers:
    4 januari 2015
    Hoi Linda,heel veel succes met je reis naar India.Droom je droom en jaag ze achterna.Tot over een half jaar maar weer.Uiteraard zullen wij je volgen en met regelmaat een bericht posten.liefs van ons,Peter ,Heleen,Romy,Mike ,Dimitri ,Jason.
  3. Hans C:
    5 januari 2015
    Geweldig , wat een ervaring zul je op doen. Mijn dochter Neeltje heeft 9 maand door Australié gebackpacked. Ook haar droom achterna gegaan. Wie van ver komt kan veel verhalen zeggen. Dat klopte . Mijn vrouw Jeannette en ik wensen je een heel prettige reis en heeeel veel mooie dingen zien en ervaringen op doen in dat wonderlijke land India. Wij zullen je verhalen met plezier lezen

Groetjes en een knuffel Hans en Jeannette Campschreur
  4. Sanne Ziesta:
    6 januari 2015
    Heey lieve linda,

Natuurlijk voor nu een hoop gestes, en gevlieg.
    Maar nu komt je droom uit.
    Heel veel plezier, en we missen je nu al.

Liefs sanne
  5. Sanne Ziesta:
    6 januari 2015
    Heey lieve linda,

Natuurlijk voor nu een hoop gestes, en gevlieg.
    Maar nu komt je droom uit.
    Heel veel plezier, en we missen je nu al.

Liefs sanne
  6. Jan Walter Nijhuis:
    7 januari 2015
    Het wordt nu menens, nog twee dagen dan brengen wij jou naar Schiphol.✈. Een droom van jou wordt werkelijkheid. Heel, heel veel plezier en gezond en wel halen wij jou op 10 juni van Schiphol weer op. Paps J.W.
  7. Rob:
    7 januari 2015
    Na J.W. mag ik
    Lieve Linda,
    Nog 2 nachtjes onder je vertrouwde dak en dan.....
    Trots ben ik op jou, dat weet je. Heel veel succes, geluk, wijsheid en alles wat wensbaar is voor de komende 5 maanden. Het is "maar" het twintigste gedeelte van jouw tijd bij mij / bij ons, Gonzales/Ziësta, maar als ik er naar kijk lijkt het wel erg lang.
    Linda, geniet ervan! Leer ervan en maak daarna onze wereld 'beter'
    Wij, ik in het bijzonder, kijken uit naar Juni 2015, Linda is weer thuis
    Succes, Rob.
  8. Djille:
    9 januari 2015
    Hoi Linda, ik wil je heel veel plezier wensen! Maak er een super mooie reis van. Uiteraard ga ik je in de gaten houden ;-). X
  9. Sylvia Kochen:
    12 januari 2015
    Hoi Linda, heb je een goede reis gehad en ben je op jouw bestemming aangekomen? Zeker allemaal spannend! Nu eerst zeker alles verkennen! Succes!
    Groetjes Sylvia